Serwis Pogwarancyjny

  • naprawy urządzeń wielofunkcyjnych Oki
  • naprawy pogwarancyjne wybranych drukarek laserowych HP


Warunki przyjęć zleceń wysyłkowych

  1. drukarkę można dostarczyć osobiście lub na koszt własny pocztą kurierską
  2. odesłanie po naprawie na koszt zlecającego usługę, chyba że zostaną poczynione inne ustalenia
  3. drukarkę należy wysłać do nas wyłącznie po kontakcie z serwisem. Celem uzgodnienia możliwości i opłacalności naprawy
  4. InfoTax nie przyjmuje urządzeń do naprawy w następujących przypadkach:
  • przesyłka nie uzgodniona z serwisem bez numeru zgłoszenia
  • przesyłka na koszt serwisu
  • przesyłka uszkodzona w czasie transportu

     6.   Ostatecznej wyceny kosztów jesteśmy w stanie
            udzielić po otrzymaniu urządzenia

Serwis odeśle drukarkę bez dokonania naprawy i obciąży kosztami transportu i ekspertyzy w następujących przypadkach:

  • jeżeli okaże się że drukarka posiada inne poważne uszkodzenia a naprawa jest niemożliwa lub nie opłacalna
  • urządzenie posiada uszkodzenia spowodowane nie poprawną interwencją serwisową, a naprawa jest nieopłacalna lub niemożliwa

Na dokonanie naprawy InfoTax udziela 3-miesięcznej gwarancji.

Gwarancja nie obejmuje innych uszkodzeń które nastąpią po naprawie.

Zlecający otrzymuje fakturę na wykonaną usługę oraz zużyte do niej części.
Forma płatności uzgodniona z serwisem


W momencie dostarczenia drukarki przez kuriera, klient ma prawo i powinien sprawdzić czy przesyłka nie została uszkodzona w transporcie. Zgodnie z obowiązującymi regułami danej firmy. Roszczenia odnośnie uszkodzeń w transporcie musi skierować odbiorca do firmy przewozowej. InfoTax nie ma możliwości pośredniczenia w tych roszczeniach.

Zapytanie telefoniczne lub poprzez e-mail

 

 



   


Strona Główna Kasy Fiskalne Serwis Współpraca Wysyłka Kontakt