Serwis Pogwarancyjny
Warunki przyjęć zleceń wysyłkowych
- drukarkę można dostarczyć osobiście lub na koszt własny pocztą kurierską
- odesłanie po naprawie na koszt zlecającego usługę, chyba że zostaną poczynione inne ustalenia
- drukarkę należy wysłać do nas wyłącznie po kontakcie z serwisem. Celem uzgodnienia możliwości i opłacalności naprawy
- InfoTax nie przyjmuje urządzeń do naprawy w następujących przypadkach:
- przesyłka nie uzgodniona z serwisem bez numeru zgłoszenia
- przesyłka na koszt serwisu
- przesyłka uszkodzona w czasie transportu
6. Ostatecznej wyceny kosztów jesteśmy w stanie
udzielić po otrzymaniu urządzenia
Serwis odeśle drukarkę bez dokonania naprawy i obciąży kosztami transportu i ekspertyzy w następujących przypadkach:
- jeżeli okaże się że drukarka posiada inne poważne uszkodzenia a naprawa jest niemożliwa lub nie opłacalna
- urządzenie posiada uszkodzenia spowodowane nie poprawną interwencją serwisową, a naprawa jest nieopłacalna lub niemożliwa
Na dokonanie naprawy InfoTax udziela 3-miesięcznej gwarancji.
Gwarancja nie obejmuje innych uszkodzeń które nastąpią po naprawie.
Zlecający otrzymuje fakturę na wykonaną usługę oraz zużyte do niej części.
Forma płatności uzgodniona z serwisem
W momencie dostarczenia drukarki przez kuriera, klient ma prawo i powinien sprawdzić czy przesyłka nie została uszkodzona w transporcie. Zgodnie z obowiązującymi regułami danej firmy. Roszczenia odnośnie uszkodzeń w transporcie musi skierować odbiorca do firmy przewozowej. InfoTax nie ma możliwości pośredniczenia w tych roszczeniach.
Zapytanie telefoniczne lub poprzez e-mail
|