Wysyłka:

  • Zapoznaj się z warunkami przyjęcia sprzętu do serwisu
  • Przygotuj formularz zamówienia naprawy i przygotuj do zapakowania razem z drukarką
  • drukarki Oki przesyłane w ramach naprawy gwarancyjnej realizowane w punkcie serwisowym winny być dostarczone w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W razie braku opakowania fabrycznego, ryzyko uszkodzenia sprzętu w czasie transportu do i z Punktu Serwisowego ponosi reklamujący. APS może w tym przypadku odmówić bezpłatnego odesłania sprzętu. W przypadku wysyłki w opakowaniu nie oryginalnym prosimy o
    dołączenie oświadczenia
  • jeżeli nie masz już fabrycznego opakowania skorzystaj z solidnego kartonu. Przestrzeń pomiędzy drukarką a kartonem wypełnij mniejszymi kartonami, styropianem... itp
  • zabezpiecz ruchome elementy (np. karetkę z głowicą, prowadnice), podajniki zdemontuj i zabezpiecz. Zdemontuj gałkę w przypadku drukarki igłowej
  • jeżeli drukarka ma oddzielny zasilacz, specyficzny kabel sygnałowy dołącz do przesyłki
  • dołącz próbki wydruków jeżeli jest to możliwe
  • zabezpiecz materiały eksploatacyjne przed rozsypaniem i uszkodzeniem powierzchni światłoczułej



   

Strona Główna Kasy Fiskalne Serwis Współpraca Wysyłka Kontakt