Warunki Gwarancyjne dla produktów OKI
Warunki gwarancyjne dla produktów OKI System (Polska) Sp. z.o.o. udziela na zakupione urządzenia gwarancji zgodnie z aktualną ofertą serwisową.
Dodatkowa Gwarancja
Dodatkową gwarancją mogą być objęte nowe nabywane produkty Oki , oraz będące w użytkowaniu ciągle objęte roczną gwarancją.
Podane ceny są cenami rekomendowanymi przez OKI. Dodatkową gwarancję Oki można wykupić w naszym Autoryzowanym Punkcie Serwisowym.
Warunki Dodatkowej Gwarancji:
- Głowice drukarek igłowych objęte są 12- miesięczną gwarancją bez względu na rodzaj gwarancji na dane urządzenie
- Urządzenia muszą być używane z zastosowaniem oryginalnych materiałów eksploatacyjnych
- Drukarki i faksy muszą być poddawane przynajmniej dwa razy w ciągu roku płatnej konserwacji (adnotacja o dokonaniu konserwacji musi zostać umieszczona w karcie gwarancyjnej)
- Gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych
- Gwarancja sprawowana jest w autoryzowanych punktach serwisowych dla naprawy typu Standard lub przez autoryzowane punkty serwisowe w miejscu zainstalowania urządzenia dla naprawy typu On-site.
Terminy naprawy:
- 3 dni robocze dla naprawy typu Standard (w punkcie serwisowym)
- 24 godziny dla naprawy typu On-site
- W sytuacji niemożliwości dokonania naprawy On-site w ciągu 24 godz. klient otrzyma urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach.
- Koszty dostarczenia uszkodzonego urządzenia dla naprawy typu Standard do punktu serwisowego ponosi klient
|
- Koszty zwrotu naprawionego urządzenia do klienta ponosi Oki
- Reklamacja powinna być zgłoszona do Oki, zgodnie ze standardową procedurą napraw gwarancyjnych, na bezpłatny numer infolinii: 08001200 66
|
|